6/3/10

Sexless in the City

The STARS really outdid themselves
at the premiere of Sex & The City 2.
Oh goody!


Pia Tjelta went back to the 80's.
Was Vanessa Rudjord airing out her unmentionables
due to an unfortunate yeast infection?
(don't know who the pregnant older lady to the left is)


Lene Alexandra & hubby took some time off
from running Larkollen Camping


her new book is entitled
"How to Spiral Downwards
Without Acknowledging It"


Yikes! Björk's Oscar dress
was so much better than this.
(oh! Is that a Louis Vuitton bag??)


"busy girl on the go"
turned "bath towel girl"


Gladiator look? Really??
(or could it be blood-sucking aliens attached?
now THAT would've been fun!)


some former nanny
got her boobs out. again.


ooouch!! my eyes, my eeeeyes!!!

8 comments:

  1. So, asswhipe. Do you think it's appropriate to steal other peoples photos ?

    ReplyDelete
  2. Well, at last a NORWEGIAN who finally got it that those so called Norwegian celebreties dress so dreadfully! And so what if she steals your photos Tim..I don't think you would have mind if she praised those fashion face-offs! They don't have a clue of what fashion is all about!

    ReplyDelete
  3. Anonymous7:20 AM GMT+1

    Spot on Jan Thomas!

    Men hvorfor tør du ikke blogge under ditt eget navn?

    ReplyDelete
  4. CatInTheHat2:29 PM GMT+1

    Syns du har en morsom blogg.
    Er vel generellt uenig i det meste av det som står her, men jeg liker å være uenig med folk ;-)
    Nuss

    ReplyDelete
  5. Anonymous2:47 AM GMT+1

    Det er lenge siden jeg har ledd så mye,for en herlig blogg,for noen herlige kommentarer.
    Fortsett jeg vil ha mer!!!!

    ReplyDelete
  6. Anonymous3:49 PM GMT+1

    JEG ELSKER DEG!! seriøst :)
    don't hate the players hate the game,survetryner!
    dette er fantastisk morsomt-OG treffende!!!!Hvorfor skal man ikke få lov til å disse folk som åpenlyst trenger diss???? også lukter det litt ironi inni her og da :) *like even more*
    Jeg er drittfittelei av "fashionistaene" ..mange av dem ser rett og slett ut som..ja..horene på kaia i hammerfest i 1989! er nok mange som ikke syns det er lett å være kul før noen andre har fortalt dem HVA som er kult....mhm

    KEEP IT UP!!!!!
    Håper du ser meg et ellerannetsted og sier din hjertens mening om meg og :) ooo :) det hadde vært gøy :) hihi.


    J.B.L

    ReplyDelete
  7. Hey you have a great blog! I'd be glad if you visit mine :)

    http://roseecoco.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Anonymous8:57 AM GMT+1

    Hahahahahahaha ER SÅ ENIG!!!! Gøyal blogg du har! Du mener mer eller mindre akkurat det jeg mener og sier! Artig. haha gor noen folk.

    ReplyDelete